• Onderstaande is slechts een kleine opsomming van het circus dat zich heeft afgespeeld bij dit Notariaat. Rientjes hield zich bij onze deal niet aan de afspraken. Wilde haar zin doordrukken t.a.v het kontrakt. Troggelde desondanks mijn 83 jarige en in de war zijnde moeder een handtekening af. Kwam 10 dagen voor het passeren van de akte pas op het idee dat er handtekeningen benodigd waren van mensen zonder adres en teneinde een 10% schade claim te voorkomen schakelde zij familieleden in en haastte zichzelf om mensen te bezoeken om die gegevens en handtekeningen boven water te krijgen. Al met al kostte de gehele grap een vermogen. Wij brachten de klachten voor de Geschillencommissie notariaat. LEES BIJ IEDERE NOTARIS, EN DUS OOK BIJ NOTARIS RIENTJES TE SNEEK DE ALGEMENE VOORWAARDEN EN HAAK AF WANNEER ZIJ U DE KOSTEN VAN HUN VERWEER BIJ KLACHTEN VOORGELEGD AAN DE GESCHILLEN COMMISSIE BIJ U IN REKENING KUNNEN BRENGEN. HET IS EEN VRIJBRIEF VOOR DE NOTARIS U HUN KOSTEN DIE AL SNEL OPLOPEN TOT OVER DE 2.000 EURO BIJ EEN BEZOEK AAN DE COMMISSIE OM DEZE TE WOORD TE STAAN IN DEN-HAAG. Artikel 17 (de laatste zin ervan is slechts relevant en staat VET AFGEDRUKT) 17. Rientjes Op de dienstverlening van Rientjes Notariaat is de klachten- en geschillenregeling voor het notariaat van toepassing. Zie daarvoor www.knb.nl en www.degeschillencommissie.nl. MOCHT OPDRACHTGEVER IN HET ONGELIJK WORDEN GESTELD, IS DEZE GEHOUDEN DE KOSTEN TE VERGOEDEN DIE DE NOTARIS HEEFT MOETEN MAKEN MET BETREKKING TOT DE KLACHTEN AFHANDELING. Bovenstaande is geheel in strijd met de doelstellingen van de Geschillen Commissie die opgericht is samen met de Consumentenbond!!

    Sterke punten
    Overdreven vriendelijk maar geslepen.

    Zwakke punten
    Overleg en openstaan voor andere ideeën is een ernstig probleem. Neemt te werkzaamheden aan die zij niet adequaat afhandelen kan. Greedy?

    Door OP.Gepast op 11 augustus 2020 Reageer
  • Onderstaande is slechts een kleine opsomming van het circus dat zich heeft afgespeeld bij dit Notariaat. Rientjes hield zich bij onze deal niet aan de afspraken. Wilde haar zin doordrukken t.a.v het kontrakt. Troggelde desondanks mijn 83 jarige en in de war zijnde moeder een handtekening af. Kwam 10 dagen voor het passeren van de akte pas op het idee dat er handtekeningen benodigd waren van mensen zonder adres en teneinde een 10% schade claim te voorkomen schakelde zij familieleden in en haastte zichzelf om mensen te bezoeken om die gegevens en handtekeningen boven water te krijgen. Al met al kostte de gehele grap een vermogen. Wij brachten de klachten voor de Geschillencommissie notariaat. LEES BIJ IEDERE NOTARIS, EN DUS OOK BIJ NOTARIS RIENTJES TE SNEEK DE ALGEMENE VOORWAARDEN EN HAAK AF WANNEER ZIJ U DE KOSTEN VAN HUN VERWEER BIJ KLACHTEN VOORGELEGD AAN DE GESCHILLEN COMMISSIE BIJ U IN REKENING KUNNEN BRENGEN. HET IS EEN VRIJBRIEF VOOR DE NOTARIS U HUN KOSTEN DIE AL SNEL OPLOPEN TOT OVER DE 2.000 EURO BIJ EEN BEZOEK AAN DE COMMISSIE OM DEZE TE WOORD TE STAAN IN DEN-HAAG. Artikel 17 (de laatste zin ervan is slechts relevant en staat VET AFGEDRUKT) 17. Rientjes Op de dienstverlening van Rientjes Notariaat is de klachten- en geschillenregeling voor het notariaat van toepassing. Zie daarvoor www.knb.nl en www.degeschillencommissie.nl. MOCHT OPDRACHTGEVER IN HET ONGELIJK WORDEN GESTELD, IS DEZE GEHOUDEN DE KOSTEN TE VERGOEDEN DIE DE NOTARIS HEEFT MOETEN MAKEN MET BETREKKING TOT DE KLACHTEN AFHANDELING. Bovenstaande is geheel in strijd met de doelstellingen van de Geschillen Commissie die opgericht is samen met de Consumentenbond!!

    Sterke punten
    Overdreven vriendelijk maar geslepen.

    Zwakke punten
    Overleg en openstaan voor andere ideeën is een ernstig probleem. Neemt te werkzaamheden aan die zij niet adequaat afhandelen kan. Greedy?

    Door OP.Gepast op 11 augustus 2020 Reageer
  • Onderstaande is slechts een kleine opsomming van het circus dat zich heeft afgespeeld bij dit Notariaat. Rientjes hield zich bij onze deal niet aan de afspraken. Wilde haar zin doordrukken t.a.v het kontrakt. Troggelde desondanks mijn 83 jarige en in de war zijnde moeder in het verzorgingshuis een handtekening af. Kwam 10 dagen voor het passeren van de akte pas op het idee dat er handtekeningen benodigd waren van mensen zonder adres en teneinde een 10% schade claim te voorkomen schakelde zij familieleden in en haastte zichzelf om mensen te bezoeken om die gegevens en handtekeningen boven water te krijgen. Al met al kostte de gehele grap een vermogen. Wij brachten de klachten voor de Geschillencommissie notariaat. LEES BIJ IEDERE NOTARIS, EN DUS OOK BIJ NOTARIS RIENTJES TE SNEEK DE ALGEMENE VOORWAARDEN EN HAAK AF WANNEER ZIJ U DE KOSTEN VAN HUN VERWEER BIJ KLACHTEN VOORGELEGD AAN DE GESCHILLEN COMMISSIE BIJ U IN REKENING KUNNEN BRENGEN. HET IS EEN VRIJBRIEF VOOR DE NOTARIS U HUN KOSTEN DIE AL SNEL OPLOPEN TOT OVER DE 2.000 EURO BIJ EEN BEZOEK AAN DE COMMISSIE OM DEZE TE WOORD TE STAAN IN DEN-HAAG. Artikel 17 van de algemene voorwaarden van Rientjes te Sneek is hieronder afgedrukt. De bewuste passage staat VET AFGEDRUKT. 17. Rientjes Notariaat doet er alles aan om opdrachtgever zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat opdrachtgever niet geheel tevreden is over een bepaald aspect van de dienstverlening of over een declaratie. In dat geval dient opdrachtgever zijn bezwaren eerst voor te leggen aan de notaris om tot een adequate oplossing te komen. Op de dienstverlening van Rientjes Notariaat is de klachten- en geschillenregeling voor het notariaat van toepassing. Zie daarvoor www.knb.nl en www.degeschillencommissie.nl. MOCHT OPDRACHTGEVER IN HET ONGELIJK WORDEN GESTELD, IS DEZE GEHOUDEN DE KOSTEN TE VERGOEDEN DIE DE NOTARIS HEEFT MOETEN MAKEN MET BETREKKING TOT DE KLACHTEN AFHANDELING. Bovenstaande is geheel in strijd met de doelstellingen van de Geschillen Commissie die opgericht is samen met de Consumentenbond!!

    Sterke punten
    Overdreven vriendelijk maar geslepen.

    Zwakke punten
    Overleg en openstaan voor andere ideeën is een ernstig probleem. Neemt te werkzaamheden aan die zij niet adequaat afhandelen kan. Greedy?

    Door OP.Gepast op 11 augustus 2020 Reageer
  • Afspraken - Review over DLB Notaris

    Helaas komen hun hun afspraken niet na wat je wel van een notaris kantoor mag verwachten

    Door Anoniem op 7 augustus 2020 Reageer
  • Onbeleefd - Review over 030notariaat

    Helaas geen goede ervaring met 030notariaat. In eerste gesprek maakte de notaris een conclusie uit het reeds bestaande testament wat ons erg deed schrikken. Toen we aangaven dit erg vreemd te vinden las ze beter en kregen we een "Oh nee, hier staat wat anders". In het eerste concept zaten wat zaken waar we het niet mee eens waren, gebeld en een nieuw concept ontvangen. Hier stond precies het tegenovergestelde in van wat we wilden! Weer gebeld. Bij tekenmoment hadden we een andere notaris die zich niet voorstelde en zich erg onaardig opstelde. Sprak me aan met je en was erg arrogant, uiteindelijk niet getekend door deze onaardige houding nadat we hier wat van zeiden kregen we de opmerking "je hoeft hier niet te komen". Gaan hier nooit meer heen!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ondeskundig, arrogant, onbeleefd

    Door Susan op 4 augustus 2020 Reageer
  • Verschrikkelijk traag, ramt er zogenaamd zoveel uren in dat van een ervenis niks over blijft.\\r\\nDit kantoor is gewoon ern schande .\\r\\nZonde dat je de beoordeling niet met -sterren kunt geven

    Sterke punten
    Geld verdienen over een ander zijn tug

    Zwakke punten
    Traag, duur, onbetrouwbaar

    Door Maakt dat wat uit op 30 juni 2020 Reageer
  • Erfenis gre de Munnik tot op heden niet afgehandeld: notaris wil wel met huurder wolters afkoopsom 35.000 bespreken: daar gaat mijn gekd

    Sterke punten
    Traineren

    Zwakke punten
    Traag, betaalt als executeur-testamentair zichzelf wel en de begrafenis ondernemer niet

    Door Elka op 20 juni 2020 Reageer (1 reactie)
  • Inmiddels 2x een slechte ervaring gehad bij Hoekstra en partners in Utrecht. De 1e keer, 3 jaar terug, klopte de eind afrekening niet. Hier heb ik 2x achteraan gebeld en zou ik steeds worden terug gebeld. Helaas gebeurde dit steeds niet. Uiteindelijk bij laten zitten. De 2e keer ging het ook om de verkoop van een huis en kreeg ik een concept akte en een volmacht met een 2 fouten in mijn persoonlijke gegevens, tevens de melding dat ik geen energielabel zou hebben gestuurd. Toen ik hier over belde kreeg ik als antwoord dat het geen fouten waren omdat het de conceptakte was en dat ze geen energielabel kon vinden. Toen ik verwees naar de desbetreffende mail van 3 maanden ervoor bleek deze er toch te zijn maar kreeg ik een verontwaardigde reactie. Door Corona kun je momenteel niet zelf mee om de akte te tekenen, vanwege bovenstaande gebeurtenissen gaf ik aan dat ik het toch fijn te vinden als iemand telefonisch mij even kort door de akte heen praatte, aangezien het om grote bedragen ging en bovenstaande me. Iet lekker zat. Dit ging niet. Uiteindelijk gaf deze administratief medewerkster boos aan dat ze me ging doorverbinden met de notaris. Deze heeft toen kort de akte met mij doorgenomen, maar toen ik uitlegde waarom ik dit wilde kreeg ik geen excuus maar vond hij het heel normaal dat dit gebeurde omdat mensen thuiswerken. Erg vreemd antwoord als notaris vind ik. Ga dus nooit naar Hoekstra en partners maar betaal iets meer voor een notaris die zijn werk wel nauwkeurig doet.

    Zwakke punten
    Zeer klant onvriendelijk Niet nauwkeurig (fouten in de akte en volmacht en documenten vergeten) Slechte toelichting

    Door Marijn op 6 juni 2020 Reageer
  • Ze hebben werkelijk waar niets gedaan voor het geld wat we hebben betaald voor de overdracht van een garage. Iedere keer zelf overal achteraan gebeld. Geeneens gebeld om te vragen of de overdracht goed is verlopen. En als topstuk tot 2 x toe vergeten om de akte op te sturen. Geen aanrader dus.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze hebben werkelijk waar niets gedaan voor het geld wat we hebben betaald voor de overdracht van een garage. Iedere keer zelf overal achteraan gebeld. Geeneens gebeld om te vragen of de overdracht goed is verlopen. En als topstuk tot 2 x toe vergeten om de akte op te sturen. Geen aanrader dus.

    Door J op 3 juni 2020 Reageer
  • Moeder is in augustus 2 jaar dood. En terwijl het geld er was heeft Veen en Veste nog steeds de begravenis niet betaald. Terwijl het geld ervoor was. Deze notaris is dus niet bij machte om een nalatenschap goed af te handelen. Diep triest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet capabel

    Door Marleen Siebum op 3 mei 2020 Reageer (2 reacties)
  • Moeder is in augustus 2 jaar dood. En terwijl het geld er was heeft Veen en Veste nog steeds de begravenis niet betaald. Ook de andere schulteisers wachten al 2 jaar. Deze notaris is dus niet bij machte om een nalatenschap goed af te handelen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet capabel

    Door Marleen Siebum op 3 mei 2020 Reageer
  • Een zéér slechte ervaring met dit kantoor laat mij deze review schrijven. Het persoonlijk contact met de notaris, of andere medewerkers op dit kantoor, is 0. Dit kantoor heeft puur en alleen een winstoogmerk, over de rug van haar klanten. Met een instelling van 'uurtje-factuurtje', en het azen op betalingen van onafgewerkte opdrachten, mag je géén hoge score hebben op een reviewplatform. De kennis en kunde, en persoonlijke benadering van dit kantoor laten álles te wensen over. Bovendien is de telefonische benadering van hun medewerkers ondermaats - onderhandelen over facturen die betaald moeten worden terwijl er helemaal geen actie is ondernomen door het kantoor! Bent u op zoek naar een kundig, betrouwbaar, persoonlijk en gezellig kantoor? Ga dan met een ruime bocht om Hoekstra & Partners heen.

    Door Anoniem op 5 februari 2020 Reageer
  • Bij het passeren van de akte zijn wij heel goed en duidelijk voorgelicht door Mr. Farisha Shėhėrazade Poesé. Ondanks dat er best wel tijdsdruk op zat was het voor hun geen enkele moeite om ons toch van dienst te zijn. Dat noem ik nog eens service. In ėėn woord top!

    Sterke punten
    Alles duidelijk uitgelegd, professionaliteit Vriendelijkheid

    Zwakke punten
    Geen

    Door Pieter op 28 november 2019 Reageer
  • Bij afhandelen erfenis veel onduidelijkheden die niet nader worden uitgelegd. Duur . Slechte communicatie met de erfgenamen. Wijzigingen per email aangeleverd blijken niet te worden verwerkt dan wel in de akten gecorrigeerd. Verstuurd ten kantore opgemaakt testament bovendien nooit aangekomen bij opdrachtgever. Voor het flinke bedrag dat hiervoor betaald moest worden kan er blijkbaar bij dit notariskantoor geen aangetekend verzenden vanaf. Iemand anders heeft jouw wilsbeschikking ontvangen dus. Pijnlijk. Commentaar : kan gebeuren, track en trace bijhouden van de honderden stukken die we verzenden ? Daar beginnen we niet aan ( antwoord aan de telefoon ) . Een kritisch review op de eigen website over de gang van zaken bij Veen en Veste wordt niet geplaatst. DEZE NOTARIS IS DAARDOOR HELAAS NIET AAN TE RADEN / BEVELEN !

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie commentaar

    Door Tjerk op 27 oktober 2019 Reageer (3 reacties)
  • Vandaag testamenten en levenstestamenten op laten maken door notaris Prins. Zeer tevreden over de afhandeling hiervan. Er werd ruim de tijd genomen om de gehele documenten door te nemen, waarbij duidelijk uitleg gegeven werd over alle opties en de consequenties hiervan, die in de testamenten waren opgenomen. Echt een aanrader.

    Sterke punten
    professioneel, duidelijk en kennis van zaken.

    Zwakke punten
    geen

    Door Gerritsen op 15 oktober 2019 Reageer
  • Laatst geweest bij deze notaris voor oversluiten hypotheek. Kreeg ene mevrouw “van Ligten” als notaris. Zeer onvriendeijke oude dame en chagrijnig. Ze deed ons overkomen alsof allochtonen geen hypotheek kunnen hebben. Steeds naar benadrukken in een denigrerende toon dat het heel belangrijk is dat hypotheek maandbedrag op tijd wordt betaald etc... Ik wilde mevrouwtje bijna vertellen wat ik verdien, maar als ik dat had gedaan was ze van haar stoel gevallen. Triest dat er nog mensen als haar zijn in Amsterdam. Überhaupt in nederland. Verder is deze notaris heel gehaast en moet alles snel. Absoluut geen aanrader.

    Door Usman op 6 oktober 2019 Reageer
  • Nalatenschap - Review over Veen en Veste

    Helaas zijn ze niet bij machte om een nalatenschap normaal en eerlijk af te handelen. Verkwanselen de nalatenschap zonder overleg.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet luisteren,niet alle erfgenamen op de hoogte houden.niet eerlijk, niet te.vertrouwen

    Door Marleen op 13 augustus 2019 Reageer (6 reacties)

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Vriendelijk ontvangst. De akte professioneel doorgenomen, duidelijke uitleg met de nodige humor over mogelijke opties. Zeer prettig contact. Echt een aanrader!

    Sterke punten
    Professioneel. Deskundig. Duidelijk.

    Zwakke punten
    Geen

    Door v.d. Wolf op 25 juli 2019 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Testament - Review over Lint Notarissen

    Ik ken notaris Leo van Veen al jaren, beroepsmatig en privé. Leo is terzake kundig en zeer toegankelijk, kortom prettig in de omgang. Vanmorgen mijn testament gepasseerd bij Mr. Farisha Poesé, waarnemingsbevoegde kandidaat notaris bij Lint Notarissen te Lekkerkerk. Wat een verademing deze jongedame, zij weet de materie op een kundige en prettige manier en met de nodige humor toe te lichten! Hulde Leo, ik vind Farisha een geweldige aanwinst binnen jouw team!

    Sterke punten
    Betrokken en geïnteresseerd Goed voorbereid Prettig in de omgang. Erg vakkundig Toegankelijk

    Zwakke punten
    N.v.t.

    Door Henri op 25 juli 2019 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Notaris - Review over Veen en Veste

    Niet betrouwbaar, niet onpartijdig, duur,

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Niet beyrouwbaar

    Door Maria op 18 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Als verkopende partij hier de overdracht getekend. Klein kantoor en alsnog wachten, dan met notaris mee en aan tafel naast de kopers krijg je op papier je eind afrekening dus met schuine ogen zichtbaar voor de anderen. Na een langdradig gezeur over een stuk van tientallen jaren geleden wat in de akte staat. Krijg ik ook nog een opmerking dat ik maar naar school had moeten gaan. Dit omdat ik de akte nogal onduidelijk vond omschreven. Wij hadden dhr. Van Veen wat dus een onaangenaam persoon is.

    Sterke punten
    Zijn er niet.

    Zwakke punten
    Alles.

    Door Ronald op 2 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


  • Ze lijken goedkoop maar rekenen allerlei extra kosten zonder dat te melden aan de klant. Wij moesten zelfs 55 euro extra betalen voor het opvragen van onze paspoorten! Uiteindelijk werd het totaalbedrag voor een akte van levering en hypotheek honderden euro's duurder dan de offerte. Zoek verder naar een andere notaris!

    Door Wouter op 9 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan 12 maanden oud en misschien niet meer relevant.


Notaris-Ervaringen.nl

Reviews, ervaringen en klachten over notarissen